Verjaardag!!! Cumpleaños!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Tabitha Dijk - WaarBenJij.nu Verjaardag!!! Cumpleaños!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Tabitha Dijk - WaarBenJij.nu

Verjaardag!!! Cumpleaños!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tabitha

30 Juni 2009 | Peru, Cusco

Hallo allemaal!!!

Eigenlijk moet nu het berichtje van machu Picchu komen, maar eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor alle lieve berichtjes en smsjes voor mijn verjaardag!!!
Super!!!
Ik ben vanmorgen begonnen met de massage die ik van Martin en Marta heb gekregen. Hotstone massage!!! Echt aan te raden hoor!!! Het was heerlijk. 1.5 uur lang!!!
Daarna heb ik eigenlijk niet veel gedaan. Beetje in de zon gezeten ( het is mooi weer!!!), een vruchtendrankje gedronken bij mijn fruitdametje op de markt. Ze kent me al! Beetje in de stad rondgelopen en toen kwam ik een amerikaanse man tegen die ik kende uit Machu Picchu en we zijn in een bar beland. Daar heeft hij me getrakteerd op een Peru cocktail, voor m´n birthday!!! En ik heb zo afgesproken met Larissa om uit eten te gaan.
Verder heb ik mezelf getrakteerd op een armband (Ok, ik had mezelf ook al getrakteerd een paar dagen gelden op een ketting, onder het mom van: ik ben toch bijna jarig en op een vlucht van Cusco naar Lima... maar who cares!!! Ik ben vandaag jarig!!!)
Ik vind het super om jullie snel te zien en het dan echt te vieren!!! Ik dacht samen met mama ( weet ze nog niet, maar bij deze!!! ) En jullie zijn allemaal uitgenodigd!!! Scheelt jullie ook weer, hoef je m´n verhalen maar een keer aan te horen!!!
Morgen vlieg ik naar Lima en dan probeer ik over Machu Picchu te schrijven, want dat was zo ongelofelijk mooi!!!
Nogmaals heel erg bedankt en tot heeeel gauw!!!

Veel liefs, Tabitha!!!

Hola a todos!!!

Muchas gracias por todos vuestros mensajes de mi cumple!!! Me gusta mucha leerlas estando aqui!!!
Esta mañana he empezado con el regale de Martin y Marta: Massaje de piedras calientes!!! Es mi favorito!!! Wow, es de verdad muy agradable!!!
El resto de dia he caminado por la ciudad, sentada en el sol., visitar alguna cosa, beber un zum y ahora he vuelto de un bar. En Machu Picchu he conocido un señor de USA y me ha invitado a un coctel de cumpleaños!!!
Ahora ire con Larissa a cenar y de marcha!!! Marcha en Peru!!!
Mañana tengo un vuelo a Lima y alli os escribo de Machu Picchu. Una pasada!!!

Por ahora muvhos besos y otra vez muchas gracias!!!

XXX Tabitha!!!


  • 01 Juli 2009 - 05:26

    Herma Mooibroek:

    Hallo Tabitha
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Aan je verslagen te zien heb je veel plezier. Het is leuk om allemaal te lezen
    Een goede reis naar Machu Picchu. Groetjes van de fam. Mooibroek.

  • 01 Juli 2009 - 06:24

    Joyce Roemer:

    Nog Gefeliciteerd!!!!
    Een goede reis naar huis en ik ben erg benieuwd naar je verhaal!
    Joyce

  • 01 Juli 2009 - 06:47

    Agnes:

    Hé Tabitha,

    Nou, zo te horen heb je je verjaardag wel degelijk leuk gevierd!!!Deze verjaardag vergeet je in ieder geval nooooooooit weer!Dus je hebt een stuk gevlogen dit keer. Fijn gedaan. Ik hoop dat ik morgen nog even een reactie plaats en dat zal dan van mij de laatste zijn, omdat we vrijdagmorgen vertrekken. Ik wens je in ieder geval een heel goede reis. Hoop dat alles goed gaat onder weg en dat je hier weer veilig voeten aan de grond zet. Wat een reis, meid!!!!Tot morgen.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Van Costa Rica via Ecuador naar Peru

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2016

Op weg! De camino!

04 Juli 2009

Weer thuis! / En casa!

02 Juli 2009

Machu Picchu!!!

30 Juni 2009

Verjaardag!!! Cumpleaños!!!

27 Juni 2009

Fiesta!!!
Tabitha

Actief sinds 25 April 2009
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 16921

Voorgaande reizen:

19 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Tour de Colombia

02 Mei 2009 - 02 Juli 2009

Van Costa Rica via Ecuador naar Peru

Landen bezocht: