Nog een dagje relaxen / Relajar un dia mas! - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Tabitha Dijk - WaarBenJij.nu Nog een dagje relaxen / Relajar un dia mas! - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Tabitha Dijk - WaarBenJij.nu

Nog een dagje relaxen / Relajar un dia mas!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tabitha

09 Mei 2009 | Costa Rica, Cahuita

Hola!

Nou het weer is gelukkig weer opgeklaard. Om 10 uur was het droog gisteren en hebben we een wandeling door het nat. park gemaakt. Nou ja, wandeling... 14 km maar liefst! Maar het was de moeite waard. Ik heb een wasbeer gezien, aapjes... we konden op 10m afstand komen. Ze waren mango´s aan het eten op het strand. Gaaf. Daarna nog een sloth ( dat is in het engels, ik geloof dat het een luiaard is in het Nerderland ) met een baby´tje. Dus het was de wandeling waard.
Sávond supergegeten. Ze hebben hier zoveel vis en zeevruchten... ik heb nog geen eens vlees gehad. Ze maken hier heel veel in kokosmelk. MMM! En dan de drankjes. Allerlei verse fruitdrankjes. Ananas, mango, zwarte bes, Watermeloen, gewone meloen. Ik ga ze allemaal proberen!!!
Verder is de natuur prachtig. Mam... ik heb die rode bloemen van kom in de kas al zoveel gezien. Ze hangen hier aan bomen!!! Verder zijn we vandaag wezen snorkelen. Met de bus via Puerto Viejo naar Manzanillo. Volgens de reisgids is dit het mooiste strand van Costa Rica. ben ik het niet mee eens, maar het was leuk. Ik ben nog steeds met Isabel en Marie Christine ( de canadese meisjes ). We hebben ook vissen gezien, maar in Curacoa waren ze mooier.Vanmiddag nog even naar het strand in Cahuita geweest en dan gebint nu de laatste avond hier. We hebben leuk contact gehad met de buurtjes ( Maar voor heel even hoor Agnes, straks zijn jullie het weer!!!)Een jongen uit Duitsland, 1 uit zwitserland en 1 uit Belgie.
Dus maar zien wat we straks gaan doen.
Morgen verlaat ik de Caribische kust en gaan we naar de andere kant. Naar de vulkaan arenal. Ik weet nog niet of ik bij Isabel en M. Chrisine blijf, want zij willen naar een ander hotel dan ik ( lees duurder, hahaha!)
O, en het is zo leuk jullie berichtjes te lezen! Thanks! Joran, kom op he! Haal die titel!!!
Groetjes!!!
Ps. Ik probeer er foto´s op te zetten, maar de vorige keren lukte het met maar 2/3 foto´s en vandaag lukt het helemaal niet. Ik blijf het proberen!

Hola!!!
Pues a final el tiempo se ha mejorado mucho. A las 10 ayer fui a caminar con Marie Christine ( 1 de las chicas Canadienses) y muy bien! Hemos visto monos comiendo en la playa, un apache(?) y muchos flores. Son muy bonitos aqui.
Y lo que tambien es muy bonito y bueno: la comindo. Pescado y marisco... Ni he comido carne!!! Todo hacen aqui en leche de coco. MMMMM!!! Y las bebidas. Hay refrescos naturales de pina, mora ,mango, sandia, melon..... Ahhhh, creo que voy a coger una. Espera...
Esta manana hemos cogido el bus a Puerto Viejo y desde alli un taxi a Manzanillo. En el Lonely Planet pone que es la playa mas bonita de Costa Rica. No estoy de acuerdo, pero esta bien. Alli hemos hecho snorkeling y hemos visto varios peces. Pero no tan bonito como los he visto en Curacao.
Esta tarde he pasado en la playa de Cahuita y ahora empieza mi ultima noche aqui. Desde la costa del Caribe voy a la ccosta pacifico. Pero primero a ver un volcan.

Ya os contare mas!
Gracias por las mensajes. Me gusta mucho leerlas!
Un beso!!!
Ps. Estoy intentando poner fotos, pero solo cogen 2/3 a la vez. Hoy no hace nada, pero sigo intentando!!!

• 09 Mei 2009 - 06:10

Corrie:

geweldig meid wat jij allemaal ziet maak maar veel fotos hier alles oke ga zo met laura naar ralph (en de rest) kijken of ze kampioen worden veel plezier en geniet ze tot de volgende keer liefs ons.

• 09 Mei 2009 - 09:32

Oma :

Hoi Tabitha wat fijn dat je zo geniet en wij genieten mee wat is het daar mooi!groetjes en veel liefs uit ijsselmuiden doei xxx

• 09 Mei 2009 - 10:05

Gerrie:

Hoi Tabiet,

Leuk om te lezen dat je zo geniet! Geweldig,al die dingen die je doet en ziet. Geniet ervan. meid! We zijn benieuwd naar je volgende bericht.
    Liefs,

• 09 Mei 2009 - 10:46

Jeanine:

Hoi Tab,
    Zit lekker in R'dam je berichtje te lezen. Ben nu helemaal in de tropische sferen. Echt niet jaloers hoor :S.

Geniet ervan! X jeanine

• 09 Mei 2009 - 12:34

Manouk:):

Hee tabitha !! :P

Leuk dat alles leuk is hoor:D

En leuke dingen weet je steeds weer te vertellen :)

Toch moet je maar snel weer terugkomen hoor:P

Xx Manouk

• 09 Mei 2009 - 15:11

Laura.:

Hey Tabitha,

Als het goed is ben je nu onderweg naar de vulkaan...ik ben erg benieuwd hoe dat is.
    Vind het echt super leuk dat je elke keer een berichtje achterlaat wat je zoal al hebt gezien!Leuk!

Ik ben vanmiddag samen met Corry bij de voetbal van Ralph wezen kijken en ja hoor ze zijn kampioen geworden:-)!

Veel plezier!
    En hopelijk lukt het snel met de foto`s :-).

Liefs.

• 09 Mei 2009 - 19:19

Kiki:

Hoi Tabby:D
    Leuk Dat je Het Leuk Hebt Daar :)

Maar.....
    het is wel jammer als je niet in nederland kan zijn :(

XxX
    Groetjes
    Veel Plezier
    Bye

:D

• 10 Mei 2009 - 09:59

Ralph:

ziet er alemaal leuk uit wat je daar allemaal ziet en meemaakt.

en ben je uiteindelijk nog naar hetzelfde hotel gegaan als die andere meiden of reis je nu weer aleen.

veel plezier nog

• 10 Mei 2009 - 10:12

Sietske:

Hee Tabby!!

Wat fijn om te lezen dat je het daar zo geweldig hebt! Ook prettig dat je zo snel en makkelijk contact legt.
    Hou ons op de hoogte en heel veel plezier nog!!

xx Sietske

• 10 Mei 2009 - 15:30

Erna:

Hey!
    Wat gaaf zeg wat je allemaal meemaakt!!
    Super, en fijn dat je zo geniet!
    Hier was het vandaag ook heerlijk weer, lekker in de zon gezeten!
    Maak maar veel foto's kunnen we die naar jouw reis bekijken, leuk!
    Groetjes