Feeling HOT HOt HOT - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tabitha Dijk - WaarBenJij.nu Feeling HOT HOt HOT - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tabitha Dijk - WaarBenJij.nu

Feeling HOT HOt HOT

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tabitha

18 Mei 2009 | Costa Rica, San José

Hallo!

Tijd voor weer een update!
Ik ben inmiddels weer verder getrokken.
Heb 4 superleuke dagen in Montezuma gehad. En ik was helemaal niet van plan om zo lang te blijven. Maar het park waar ik nu ben is op maandag gesloten, dus het had geen zin er eerder naar toe te gaan.
Daarom heb ik er vandaag maar een reisdagje van gemaakt.
In Montezuma heb ik de 3e dag met Juan Carlos uit Spanje een scooter gehuurd en zijn we naar een plaatsje verderop geweest. Nou, toen we er eindelijk waren was het leuk, maar de weg ernaartoe!!! Alles doet nog zeer, hahaha! Ze investeren expres niet in goede wegen, zodat niet alles te toeristisch wordt. Dat betekent zandweggetjes, stenen, door een riviertje rijden, koeien op de weg. Ach, het heeft ook wel weer wat, maar ik was blij toen ik terug was. In dezelfde slaapzaal sliep een meisje uit Zweden, Linnea, en met haar ben ik de rest van de tijd opgetrokken. Uit eten, foto{s gemaakt( En nee, weer geen camera aansluiting op deze computers!!!) en vooral naar het strand. De laatste dag heb ik helemaal NIKS gedaan. Voor het eerst! Alleen maar naar het strand geweest, boekje gelezen, geluncht en weer naar het strand geweest. En dat was zwaar! We waren helemaal kapot aan het eind van de dag. Maar er moest weer gegeten worden, en de 4 Canadezen van het raften waren weer in town, dus zijn we gezellig met z{n allen gegaan. Daarna heb ik Alain, de belgische jongen nog even gedag gezegd en vandaag was het tijd om verder te gaan.
Samen met Rick en Joyce ( met hen ben ik ook naar Montezuma gereisd) ben ik per speedboat naar Jaco gereisd ( We hebben een grote zeeschildpad gezien! Eindelijk!!! Dreef gewoon rond midden op zee!)en vanuit daar per bus naar Manuel Antonio.
Heb net een superzonsondergang gezien. Ze hebben hier namelijk een zwembad wat over zee uitkijkt en er was verder niemand! Heel mooi!
Verder alleen maar gekletst met de andere backpackers, echt grappig hoe snel je contact hebt. En morgen is het plan om het park te bezoeken!
maar daarover de volgende keer meer!
HASTA LUEGO!!!

Hola!

Ya han pasado unos dias pero aqui nuevas aventuras!
Ahora estoy en Manuel Antonio. Los ultimos dias he pasado en Montezuma y me ha gustado un monton. He pasado 1 dia extra por alli porque el parque de Manuel Antonio tiene cerrado los lunes. Pero no era un problema. En Montezuma ha hecho mucho calor. Tenia tiempo para bronzear!!!
El 3. dia en Montezuma he alquilado con Juan Carlos de España un moto para visitar unos pueblos que esten cerca. Bueno, cuando llegabamos muy bien, pero el camino para ir!!! Un desastre! Arena, piedras, tenia que cruzar un rio con el moto,. vacas en la calle. Aqui no quieren arreglar los calles por no tener demasiado turismo. Lo entiendo, pero esto era demasiado! Estaba mas contenta de volver a Montezuma! Me duele todo aun, hahaha.
En mi dormitoria habia una chica de Suecia y con ella he pasado los ultimos dias. A cenar, hacer fotos, ir a la playa... El ultimo dia no he hecho NADA! Por primera vez! Quereis los detailles_ Pues... Estar en la playa, nadar, leer, nadar otra vez, comer algo, volver a la playa, bueno ya me entendeis!
Por la noche hemos quedado con los chicos de Canada ( los del rafting, tambien estaban alli ) para cenar y hemos pasado un rato con ellos.
Y esta manana he cogido un speedboat ( juntos con los chicos holandeses con quien he viajado a Montezuma )a Jaco. En media del mar hemos visto una tortuga flotando. Inmenso! Por fin he visto uno!
Desde Jaco he cogido un bus a Manuela Antonio y alli hasta ahora no he hecho mucho.
Estar en la piscina con una vista increible hacia el mar y hablar con los otros que estan en este hostal. Conocer gente va muy rapido aqui.
Manana mi plan es de visitar el parque Nacional, pero ya os contare mas la proxima vez!
Hasta Luego!!!

  • 19 Mei 2009 - 07:41

    Ralph:

    zo dat is elke keer echt toevallig dat je steeds weer dezelfde mensen tegen komt, maar wel leuk.

    veel plezier nog

  • 19 Mei 2009 - 07:56

    Agnes:

    Hé reiziger,
    Nou geweldig verslag weer. Enne, een dagje niets doen is natuurlijk ook wel eens even lekker, en misschien ook wel eens even een beetje nodig?...Toen je naar Jaco ging, moest je toen ook even aan ons kleine manneke denken?...Hé, per speedboot, leuk, of had je zeker op Majorca ook al eens gedaan? En ook fantastisch dat je zoveel leuke contacten hebt en zelfs met vaak dezelfde mensen. Veel mensen stippelen dus een beetje dezelfde route uit. Leuk. Dit had je van tevoren vast niet durven hopen...Nou meid. Altijd leuk om weer in de mail te zien dat je weer een berichtje hebt geplaatst. Ik volg je helemaal, hoor!!!!Nou meid, als je weer wakker bent, geniet maar weer lekker van nog meer mooie dagen daar in het mooie Costa Rica. En doe voorzichtig. Dag.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 19 Mei 2009 - 08:28

    Christine:

    hola guapa-viajante,
    que pasada, hay que vivir todo eso, pero ya contandonos ya me hace muchissima illusion!! espero que te pasas mas dias de esos buenos y conocer mucha gente divertida.
    kisses de mallorca, chris

  • 19 Mei 2009 - 17:57

    Marijke:

    Hallo Tabitha,

    zo langzamerhand begin ik een beetje jaloers te worden (niet echt hoor), want wat zie en doe je veel, elke keer kijk ik even of je al een nieuw bericht geschreven hebt! We volgen je op de voet. Geweldig hoe je steeds weer mensen ontmoet en contact maakt! Super. Ik gun je deze reis zo! Geniet met volle teugen hoor, en die foto's houden we gewoon te goed!
    Lieve groeten!!!

  • 19 Mei 2009 - 21:18

    Nicolet:

    Hoi hoi,

    Hier weer een berichtje uit het zonnige ijsselmuiden. Ik ben een beetje jaloers op je mooie avonturenen ondekking van de natuur. Wat fijn dat je toch steeds dezelfde mensen tegen komt. Zijn er nog mensen die dezelfde tocht doen dan jij. Was zeker wel wennen om op een slaapzaal te slapen dan in een kamer alleen. Ben erg benieuwd naar je volgende verhaal. Je kunt net als Lia als goed beschrijven. Als je het leest heb ik het gevoel dat ik mee beleef.

    Groetjes & veel liefs van ons

  • 20 Mei 2009 - 08:31

    Marga:

    Hoi, Hoi !!!
    que divertido todo, seguro que el tiempo ahora te pasa muy muy rapido. Cuando te ocurren experiencias tan buenas el tiempo siempre pasa mas rapido que nunca.
    Es genial que conozcas tanta gente-amigos en un viaje tan importante como este.
    Que envidia que puedas relajarte tanto en la playa, leer, dormir. Aqui vamos a tope de trabajo, pero ya llegara el invierno para descansar.
    Ah!!!! ayer me llamo Juanjo al hotel. Te manda muchos saludos. La semana que viene va a venir a Mallorca, pero ya ha terminado en Andorra, el tambien va ha hacer un viaje, pero no me dijo a donde.
    Te mando muchisimos besos y abrazos.
    Diviertete como hasta ahora.
    QUIERO VER MAS FOTOS !!!!!
    jajaja !!!!
    BEEEEESSSSOOOOOOSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 20 Mei 2009 - 17:22

    Anita:

    Hoi tabitha

    Wat gaaf zeg ! Ik lees met plezier je reisverslagen hoor.
    Ik wens je nog hele fijne dagen toe en geniet op en top !
    Groetjes Anita

  • 20 Mei 2009 - 20:06

    Jeanet:

    Hoi Tabitha,

    hier dan eens een reaktie uit Rijssen. Vanavond had ik eindelijk eens tijd om al joue verslagen re lezen. Je hebt al veel beleefd zeg, ik moet het nog maar eens lezen om te begrijpen wat je allemaal al hebt gedaan! Als je straks in Nederland terug bent, weet je dan alles nog wel? Het lijkt wel of je midden in een droom zit. Ik kan me voorstellen dat het geweldig is om zoveel mooi rn onbekend natuurschoon te zien en zoveel verschillende dieren. geniet er maar fijn van en laat ons door je berichten maar fijn meegenieten!
    groetjes van de 4 beunkies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Van Costa Rica via Ecuador naar Peru

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2016

Op weg! De camino!

04 Juli 2009

Weer thuis! / En casa!

02 Juli 2009

Machu Picchu!!!

30 Juni 2009

Verjaardag!!! Cumpleaños!!!

27 Juni 2009

Fiesta!!!
Tabitha

Actief sinds 25 April 2009
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 16940

Voorgaande reizen:

19 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Tour de Colombia

02 Mei 2009 - 02 Juli 2009

Van Costa Rica via Ecuador naar Peru

Landen bezocht: