Waar is de vulkaan!!! Donde esta el vulcan!!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tabitha Dijk - WaarBenJij.nu Waar is de vulkaan!!! Donde esta el vulcan!!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tabitha Dijk - WaarBenJij.nu

Waar is de vulkaan!!! Donde esta el vulcan!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tabitha

10 Mei 2009 | Costa Rica, San José

Hola!

Inmiddels na een lange reis aangekomen in La Fortuna. Helenaal aan de andere kant van Costa Rica. We hebben een speciale taxi genomen die eigenlijk om 07.30 uur ons zou ophalen. Dus niet... Bleek dat de reservering voor 10.55 uur was gemaakt, maar niemand die ons wat verteld. Ach... zei de bezitter van het hostel... Relax... zo heb je nog tijd om naar het strand te gaan! OK... Caribische levenstijl, gewoon even aanpassen, bikini aantrekken en nog maar even zwemmen.
Om 10.00 uur was de taxi er wel ineens en konden we gaan. Het duurde ong. 5 uur voor we hier aankwamen. Eerst op zoek naar een kamer... die waren vreselijk. Uiteindelijk zijn we allemaal naar de duurdere gegaan... maar met zwembad. Supermooi! En toen... begon het te regenen! Gisteravond al veel mensen ontmoet. Er zijn hier veel amerikanen. Met 2 ben ik vanmorgen om 04.30 uur opgestaan om de vulkaan en de lava die erafstroomt te bekijken... maar het enige wat we zagen waren wolken!!! Wel hebben we een miereneter gezien. Die zijn groot!
Om 8 uur had ik met de canadese meisjes afgesproken naar een waterval in de buurt te gaan. Dat was super! We hebben zelfs gezwommen!
En toen... begon het te regenen. Keihard en dat doet het nog steeds. Ik hoop dat het straks beter wordt, want ik heb een tour naar de vulkaan, 2e poging, geboekt icm thermale baden. Dat klinkt goed toch!
Morgen ga ik met Min Ho, een jongen uit Korea wildwaterraften! Klasse 4. dus dat wordt heftig. Maar dat horen jullie de volgende keer!
O. hier kan ik m'n camera niet op de computer aansluiten, dus helaas weer geen foto-s! Doei!!! Enne... Ralph, gefeliciteerd!!!
XXX

Hola!

Pues, ya he lllegado en La fortuna, al otro lado de Costa Rica. Era un viaje largo en taxibus de 5 horas y estoy en un hotel superchulo! Piscina, Jardin... y lluvia!
Que pena. Hemos dejado la costa caribena con mucho sol y aqui no para de llover. Pero... que podemos hacer!
Ayer noche he conocido mucha gente. Muchos americanos. Con 2 de ellos he ido esta manana a las 04.30H al vulcan, para ver la lava... pero ni hemos visto el volcan por las nuves!
Esta tarde voy a hacer otro intento, pero en combinacion con los banos termales. No suena mal, no!
A las 8 hemos ido a ver una cascada y hemos nadado alli. Que frio, pero que bonito!
Manana voy a hacer wildwaterrafting con un chico de Korea... Pero eso ya os contare!
La pena es que aqui no dejan inchufar mi camera en el ordenador, asi otra vez, no hay fotos.
Un beso!

• 10 Mei 2009 - 18:35

Pa En Ma:

hoi meissie.
    Het zal je maar gebeuren zoeken naar een vulkaan en is hij opgedroogd .Hartstikke leuk voorje die internationale kennissenkring. Met de canadese zussen klikt het heel goed geloof ik Hebben ze hetzelfde reisdoel voor ogen als jij of vinden ze het gemakkelijk dat jij meerdere talen spreekt De moederdag is weer achter de rug geniet van je raften liefs je ouders.

• 11 Mei 2009 - 06:24

Oma :

Hoi Tabitha Moederdag is al weer voorbij het was erg gezellig en ik ben erg verwend !je hebt nog al eens regen de laatste tijd he .weer genoten van je verhaal,groetjes en veel liefs van ons drietjes xxx doei .

• 11 Mei 2009 - 07:52

Carolien:

Hoi Tabitha,
    Is het nu het regenseizoen in costa rica? Ik keek nl op google naar het weer in costa rica en zag wel veel wolkjes en regen. De temperatuur is in ieder geval wel goed. Joran heeft zaterdag met voetbal wel gewonnen, maar ze moeten woensdag ook nog een wedstrijd, dus het is nog even afwachten. Verder is Rianne druk met musical en allemaal leuke groep-8-dingen. Veel plezier met wildwaterraften.
    Doei.

• 11 Mei 2009 - 08:13

Marga:

Hoi Tabby !!!
    pronto ya voy ha aprender holandes, intentando leer lo que escribes y lo que escriben tus amigos, jajaja !!!!
    que bien que encuentres tantos amigos en este fantastico viaje. Siempre gente nueva y nuevas aventuras.
    Que guai lo del volcan, pero una pena que no se pudiera ver, por lo que cuentas el tiempo no es muy bueno.
    Aqui en Mallorca, ahora tenemos un tiempo muy bueno, ya casi ha empezado el verano.
    Te acuerdas de unos clientes holandeses que han venido varias veces al hotel, los señores Nulden. Pues han preguntado por ti y te mandan muchos saludos.
    Emilie tambien te manda muchos besos.
    Yo tambien te mando muchos besos. Que te diviertas mucho.
    Doei doei !!!!
    Bye !!!!

• 11 Mei 2009 - 09:45

Martijn:

Hoi Tabby! hier een berichtje uut kamp´n

Ik laat m´n moeder even zien hoe ze dit moet doen, later ook mee van mij.

Succes daar hoor!

Gr,
    Martijn

• 11 Mei 2009 - 14:04

Agnes:

Paar kleine tegenvallertjes, maar verder nog steeds prima naar je zin, denk ik. Kan ook niet anders, als je verder zoveel leuke en mooie dingen ziet en doet. Wildwaterraften, klinkt spannend, maar jij liever dan ik!!! Veel plezier. Enne...doe voorzichtig... Weer groetjes van ons allemaal. Enne...PS... we missen je wel een beetje hoor....
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 11 Mei 2009 - 14:31

Nicolet:

Hoi Jammer dat je regen hebt. Hier schijnt de zon. Ik hoop dat je de vulkaan kan zien. veel plezier met wildwateraften. Ik hoop dat je mooie foto's. Ik ben erg benieuwd. Volgens William is het gaaf. Heel veel liefs van ons allemaal

• 11 Mei 2009 - 17:53

Annemieke:

Heee Tabitha!
    Leuk om al je berichten te lezen..
    Wat maak je veel mee zeg!
    Gaaf! Geniet ervan! Time flies;)
    Groetjes,

• 11 Mei 2009 - 19:47

Marijke:

Hoi Bieta (op z'n Franks...)Wat zie jij veel zeg, genieten of niet dan? We volgen je op de voet hoor! Dat raften zou ik niet durven geloof ik! Geniet van alle mooie bloemen, dieren en de prachtige natuur!